torstai 4. kesäkuuta 2015

Kliffaa hei!

Moron frendit!

Ihan pakko skrivaa ku meikäl o huomen födlarit, elis syntsat elikkäs mä täytän 5.6.2015 kokonaiset neljä vuotta. Ihmisen iässä se ois niinku meibee ehkä ja sille 28 vee. Et hehkee misu. Eikäkö?


Meitsi födas Vantaalla (no ihan melkee Stadin rajal) 5.6.2011. meikän mutsi o Sofia ja faija Sunny, meitsi o suulisperheestä, elikkä aurinkopentueesta, offisialli meitsi o Minellin You are my sun, eli oon sun suulikses, eli Säde, tiätty. Kamu-broidille onneeponnee myäskin!

Sillon heinäkuus 2011 meikä roudattii ton ihmisäipän ja iskän himaan. Ihmisäiskä oli vähä tiukkis, ehkä noi 20 minaa...sit se alko relaa meitsin kans. Ihmisiskä kelas meikää pari päivää. Se ei oikee tienny et oonksmä kisu vai fisu vai mikälie. Sit mä aloin tsiigaa sen kans jalitsuu, ja se oli myyty. Pääsin viikos soffalle. Ja sain lördarii.




Meitsi diggaa yli kaiken monest judeemist. Yks yli kaiken o tsimmaus. Mis o vettä, siellä Säde. Misson rapakko, siellä meitsi. Ei oo khyl koolla välii, pääasia, et pääsee pyörii. Mitä mutasempi, sen parempi. Siinon jotai tunnelmaa. Rapee fiilis, tietsä.

Meikän ihan paras frendi o yks Elmeri-poika, me ollaan tunnettu ihan skideist asti. Ilman Elmerii ei oo Sädettä. Se side on tosi vahva,

Sit mä oon mutsi, ehkä tiesit. Meikäl o edelleen ne yheksä skidii. Mutsius sopii myös meikälle ku nisä mahaan. Imetys oli ihan parasta. Yheksä skidii roikkuu banaanitisseissä ja mä niit imetinki 24/7, ainaski melkein. Olin khyl aika ranka, ku himaan pääsin.

Sit mullon toi Helmi, mun vauva. Se budjaa meillä. Mun skidivinkula. Mä annan sille vaik namin suusta, juoksupökät jalasta, nappulat kiposta. Rakastan.

Ja ihmisäippä ja -iskä. Ne on meitsin luottotyypit. Ne pitää meikäst ja Hempast aina huolen. Vie kaiken maailman näytelmiin ja kaverikoirajuttuihin ja reeneihin ja tsimmaa ja kasvattajalle.

Niitä mä rakastan ihan eniten.Kasvattajaa ja sen familii. Meitsin ekoja ihmisii. Ne, jotka näki mut ekaa kertaa täs maailmas. Mä sekoon joka kerta, ku mennään niille kylään. Niisson jtn taikaa. Hemppaki sekoo. Tietty. Ku ne on senki ekat tyypit.

Sit mä diggailen ihan hulluna kaikkii vaahtosammuttimii, semmosii tuttiritarei, mummelei ja paappoja, ja koululaisii ja eskareita ja ihan kaikkii, jotka diggaa meikää.
Mä oon forever häpidog, mamman kultsu!

Huomen meikä saa nakkikakkuu ja uuden lelun ja Hempalt pusun, se aina pusuttelee...Kyllä on elämä ihanaa T: Säde, aurinkokuningatar










2 kommenttia: