perjantai 26. huhtikuuta 2019

Kinkun kirjoituksia: Kesä tulee, oletko valmis?

Terve taas vrendit!

Viime aikoina olen enimmäkseen ihmetellyt, että minne hittiin kaikki lumi on kadonnut?
Sitten olen päässyt taas ystäväni Sisun autokyytiin, ja kuten tavallista etupenkille, makso mitä makso. Tällä kertaa osasin laittaa lasinpyyhkijät päälle, ihan ite. Oottakaas vaan, kohta ajelen autolla ihan isseikseni. Jos näette Vantaan kulmilla autoa ajelevan kultsublondin, niin soon todnäk. meikämandoliini.

Sitten niitä uutisia:

Kevät on koittanut ja lumet lähteneet. Koiranpäivää on vietetty, meillä 24/7 ja kolmekkuusviis tiätty.

Ensimmäiset kukat oon syäny parvekkeelta ja jahdannu naakkoja. Mua ei voi jättää vahtimatta partsille, koska linnut.
Mamma pelkää, et mä viel jään kuupastani kiinni parvekeaitaan, kerta oon  niinkin innokas metsämies, että lähtisin varmaan aita selässä lentoon, jos niikseen tulis. Mitä lie sekin tarkoittaa sittennii.

Ekat punkitkin on nähty, kävelemässä meitsin otsalla, yäk.
Kärmeksiä en oo vielä leikittäny, sitäkin mamma pelkää kuollakseen. Minä en niinkään.

Usvasiskolikka on yllättäen pullahtanut melkoiseksi möhömahaksi. Mietin, et miten se onki mahollista, kerta saadaan samat satsit safkaa. Käyköhän se yöllä naapurissa maggaralla?

Mamma sit valaisi, et se saa pentuja. M I T Ä  I H M E T T Ä!!!!! Minä vaan kysyn ja kauhistelen.
Minähän se olen meidän perheen vaava ja kermapeppu, äidin lakas ja iskän hellantelttu.
Auta armias, jos niistä pennuista jää joku meille kotiin, enhän mä sitten voi enään mikään vaava ollakaan, ai kauheeta...
Nyt mun pitää kiireesti mennä anomaan lohtumakkaraa tähän mahdolliseen kauhuskenaarioon..
Vappuja vaan kaikille ja kevättä tee TaimiKinkku Minellin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti