keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Kinkun kiljoituksia: Patka panta

Molo flendit!

Men malttanu olla sklivaamatta olleskaa, ku tää pennun elämä on nii laiffii, silleesti semmosta vauhdikasta.
Systelit sit lähti himoihinsa: Nuppu ja Peppi. Mä jäin tänne ikiomaan, mis moon födannukki.
Mude khyl häippäs, mut ei se mtn, meikäl o neljä kalvasystelii ja neljä ihmistyyppii flendeinä.
Toiset diggaa jo meikäst, toiset ei niinkään. Useimmiten eivät khyl nii diggaile olleskaa.
Yhen kultsusystelin häntää ylitin yks päivä vähän puleskella, ei ehkä ois kandennu.
Siin jäi khyl se tappajahaukiki kakkoseks ku isosysteli pikkasen ilvisti meikälle.

Sitten uutisiin:

Tiättekö, meikäläisen vapautta o lajoitettu. Semmonen pinkki panta pistettiin kaulaan.
Iha patka panta.
Mä mulisin ja laivosin sille, et mua et kyllä määlää.
Oikeen mulheenklyyni koko kapistus. Ihan patka panta. Sanon minä.
Pennun kuuluu viillettää villinä ja vapaana pitkin pihoja, nuuskimassa kaikkien ohitte kulkevien lahkeita ja hakemassa lapsutuksia, eikä missään pinkissä pannassa kuleksia kintun juulessa.
Nih. Kelta.
Penkeleen panta. Syän sen viä joku päivä. Tai annan sille tappajahaukisystelille syätäväks.
Vähän ku semmonen lauhanluu tai mikä lie. Puleskellaan se yhessä sit likki.
Mä katon sit mammaa sulosimmukoilla ja sanon et soli toi tappajahauki, enkä mä ku likko sen.
Tulee kato tuplavoitto, mä saan mamman lapsutukset ja systeli tolut.
Siitäs sitte sais kelta ylittää meikäläiselle isotella.
Kelta moon the boss tässä pelheessä.Meikäläistä ei lajoitella, eikä ohjailla.
Paitti ku saan luakaa. Tai nukkua massutan nahkamasu pullollaan mamman kainalossa.

Älkää yhtään ylittäkö mtn, nii...
Telveisin Taimikinkku Minellin


2 kommenttia: