torstai 19. toukokuuta 2016

Rotusortoa ja syrjintää

Tsaukkis vaa frendit!

Soon taas meikä Hemppis ku tääl skrivailee.
Meikää on alkanu sillee skidisti potuttaa, hatuttaa, ottaa pattiin tai menny melkee palkokasvi kirsuu, ko jengi käy vinee iha ihme jutuist ja sillee syrjii ja sortaa.

Esmes meit koirii elis sessei eli ihmise parhait frendei sorretaa ja syrjitää ihan hermeettisesti ja melkees koko ajan.
Aina urputetaan göntsistä ja kusandereista. No höh, mihkä meiä sit pitäs paskoo? Fikkaa vai?
Khyl meiän vastuulliset omistajat jaagaa joka kikkaran niihin kakkispussukoihi.
Oot urpo, josset kerää sesses göntsiä, sanon mä!

Sit jotku iha himmeet sekoboltsit viskelee kaiken maailman lihaspulleroit nastoill maustettuna ja rotanmyrkyl höystettynä, et me delattais. Mun tekis jo mieli spiidaa, ku jengi on nii sekoboltsei ja monta koissuu on kärsiny ja delannukki pitkin Suomen maata. Jotai järkee ny tähä touhuu, hei!

Sit ku me glaidusti hännät heiluen sännätään koissupuistoo kohden, ni siel on sit joku kukkahattutätsä portil vastas naama väärällään. Voitteko olla mitenkään tulematta tänne, kun minun pikku sessukalla on ahdistusoireyhtymä? Koiranne on aivan liian suuri, eikä täällä ole pikkukoirille omaa puolta...
Ja voihan jumangeggana sentäs, ku meikäl palaa siin kohtaa käpy. Meikä o melko äänekäs koissuli, ni alan vetää semmost sooloo siin portilla, et se kukkis lähtee menee sen koissunsa kans. Se, mikä on meikäst surkeeta, on et se pikkusesse heilutti koko aja häntää ja olis ollu kliffa leikkii sen kaa. Sil ihmistyypil ei vissii ollu kaikki puruluut purkissa tai jtn...emmä hiffaa....

Noh, viel täst äänekkyydest. Meikä on siis todella mekkaloiva tyyppi. Rotusortoo on se, et kultsun ei mukamattes kuulu olleskaa metelöidä. Pitäs vaa olla sillee palvova katse ja äänetön yhtiökumppani ja kiltti ja pöydän alla.
Sori, mut meikä ei oo. JA siitäkös meikää sorretaan. Näkisitte ne silmämunanmulkautukset, ku meikä mölisee. Mä möykkään ku on tylsää, tai ku oon innoissaan tai välil iha hengityksen tahdis. Sit mua katotaan murhaveitsisilmillä ja kohotellaa kulmia ja tuhistellaa.
Yhelle mun frendille oli samast syyst käyty  K O I R A näyttelys sanoo, et voisitteko poistuu...AI  siks, ku koira haukkuu ja viel koiranäyttelyssä!!!!! Joo ja se mun frendiki on kultsu...
Meikän ihmismummu sano, et oon huonosti kasvatettu...Kuules mummu! Iha samal taval kasvatettu ku maailman kiltein Säde-äippä ja viel tiukemmin, mut siks ku mä juttelen, ni oon kuulemma ihan tuhma...
Mä jo aloin kelaa, et mummu ei diggaile meikäst, tuli iha surumieli ja lerppakorva.

Nii, et kelatkaa teki aina mitä sanotte ja teette kaikille rakkaille, nii ihmisille ku elukoille. Ketää ei sais syrjii rodun tai värin tai kielen tai äänen perusteella. Tai siks, ettei osaa käyttää veskii...

Tervikset tee Hemuli


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti