keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Kyllä nyt ketuttaa

Terdenlerden ihan vaa taas!
Meitsi pääs vihdoin himaan sielt kasvikselta ja äippä soitteli yht biisii. Siit tuli niinko korvamato ja täs muodos se pääty meikän plautaselle. Nauttikaa, ehkä ja meibii T Säde

Kettu

Päättynyt äitiyteni
ja mennyt on vauvamatka

Pentu viety on pois
ikävä olla vois
jos imetystä en jatka.

Kotiin taas päässyt oon
ja seuranani on Helmi
Kukaan ymmärrä ei, mikä tyyppi on hei
ja oikeasti ihan  kelmi.

Kettu
että voikin ihan oikein ketuttaa
Tissit latuskat on
mieli myös levoton
kukaan ymmärtää ei saa.
Kettu, sanon minä vielä kerran hännän pää.
Helmi köyriä saa,
mua myös kiinnostaa
sohvatyynyn kulma tää.

Liiku en, koska lenkilleni
parkkerattu on sesse.
Se lenkkiä syö, mikään kiinnosta ei
hihnan päässä on Jesse.

Kettu
että joskus ihan voikin ketuttaa.
Sesse lenkkiä syö,
mulla kurtistuu vyö
ei vois vähempää kiinnostaa.
Kettu, sanon minä vielä kerran hännän pää
jospa palasen sais
se mua niin innostais
mä en kohta tänne jää.

Kuitenkin,
olen täällä onnellinenkin varmaan
vaikken paahtista saa
enkä sisukkakaan
päivän voitan mä harmaan.
Vilinkin joskus nähdä mä saan
jos hyvin käy kerran.
Ei se tissiä saa, eikä kuurmotakaan
voi käydä ketuttaa herraa...

Kettu
että joskus ihan voikin ketuttaa
hyvin asiat on
olen niin sanaton
kun himaan jäädä saan.
Kettu, sanon minä vielä kerran hännän pää
kukaan tarjoile ei
Helmi kinkutkin vei.
Ja on usein kökkö sää.
Kettu.

PS kiitos inspiraatiosta Antti Holma








1 kommentti: