lauantai 25. lokakuuta 2014

Säde ratkaisee svedujen aluevesiloukkauksen



Tsuidappa duida!
Osaatkos tsimmata eli uida? Meikän spessuhommaa, diggaan ihan kybällä :)
Ainii, rasiaan Rane: Mä oon taas tsiigannu vasemmalla öögalla tota ihmisten värilootaa. Siel o hirvee härdelli ollu jossain Svedupetterilandiassa jostain vedenalaisista loukkauksista. Miten voi joku loukata jotain vedessä? Sehän on ihan paras mesta meikäläiselle, nyt ottaa hieman pattiin eli kupoliin, ku alkaa olla melko galsaa, ei pääse tsimmailee ku tahtois. Skidi viel hannailee tsimmausta, mut meikä hakis dummya eli heittolelua maailman tappiin asti.

Nii, se vesiloukkaus...mä tiedän tasan tarkkaan ja satavarmana, mikä se homma oli. Kuvaruudun ulkopuolelta kerrottakoon, että sillä suunalla Svedupetterilandiaa budjailee mun frendi, Gunnar Golden, ihan siinä Stokiksen lähellä. Me lähetetään hajuviestei lahden yli säännölleen, kato meikässä o vähän kosmodogin vikaa.
No, Gunnar o melkonen könsikäs ja diggailee vepeilyy, siis koirien vesipelastusta. Siin koissut rahtaa jengii botskeissa rantsuun.

Mä tsiigasin sitä fotoo ja hetihän mä näin: ei se mikään sukellusbotski oo, siellon Gunnar ja frendit vepeilemässä, niilllon semmonen valkone gummibotski, ja ne kultsut ei erotu ku nekin on valkosii, tsiigaa ny iteki.
Mä tsennaan Gunnarin ja sen ihmisen kaukaa, ihan selkee asia. Se tyyppi istuu tos takana ja Gunnar tos valmiina loikkaa keulasta vepeilee. Ruattin puolustusvoimien soldaatit ois voinu käydä meikält tsekkaa tän homman, mun vesiasioiden kokemuspääomalla tää homma ois ratkennu yhel herkkuluulla ja hammasharjalla, ny lyötii hirveet läjät kurnuja ihan hukkaa kaiken maailman skiglauksilla pitkin rantsuu. Meikä ois voinu harrastepohjalta kertoo, mistä kana pissii, jos niikseen tulee ja niikseehän tulee!

Näin se homma etenee terkkulerkuin Säde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti