maanantai 29. joulukuuta 2014

Varo voroa!

Nyt mä Hemppa oon niinku oumaigaad oikeesti iha järkyttyny. Mun mamma kerto et joku oli yrittäny pölliä lenkillä siin ihan kaikes rauhas dallanneen Simo- kultsin sen mamman kädestä. Simo- raukka oli menny ihan panikokseen ja haukkunu ja kiljunu. Sit se voro oli viel yrdenny nappaa Simon syliin ja juosta hanee. Onneks ei onnannu. Tää tapahtu Stadissa, Koskelassa, voitteks kelaa! Meikän ihmisäippä o budjannu koko ikänsä Käpyläs, ihan siin hoodeilla, eikä tämmöst oo kuullu nevö. Evö.

Mä skagaan. 
Mitä jos mut joku förais veke himast ja äipän kainalost, tost noi vaa.  
Tää o ihan karsee mesta välil tää Stadi. Meki budjataan Kantsus, joku kelaa et hirvee narkki ja pirimesta..no ei khyl oo. Täs me budjataan ihan skutsin laidalla, kanit ja rusakot vaa hilpasee menee. Nii ja me peräs. Ei oo nähty ikin hörhön hörhöö. Jos menee kummiski johki kaupoille ni meit dogei ei saa jättää ulos yksin. Voi tulla joku narkkari ja pöllii, oikeesti, eikä ikinä päästä enää himaan omien rakkaiden luo. Sit jotku luulee, et meiät voi myydä ku skärbän, jolleki vaa joka haluu...järkkyy. Vaik mä oon näin skidi ni mäki hiffaan, mikä on ihan feeluu. Ite pitää dogit skaffaa, reilusti. Ei saa pöllii toisten rakkaita. Sit ei khyl kukaa griinais, spiidais vaa. 

Jos mä saisin napattuu sen voron kiinni, ni sitä voisin kyl nappaa klabbist, vaik ikinä en ketään nappais. No emmä varmaan sitäkään puris, haukkuisin vaa varmaan. Mul on nii suru vielkii, Simon puolest, ku joutu tommosii kokee. Mut iloki, ku ei sitä kukaan vieny. Se saa goisaa rauhas omas himas, ihan turvassa. 

Pitäkäähän huolta kaikista eläimistä nyt ja aina. 

Ihan itku silmässä Helmi 
PS täs mä reenaan meikän hirmuilmettä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti